İSTANBUL TARİHİ KÜLTÜREL VE DOĞAL VARLIKLAR, SOSYOLOJİ BOĞAZİÇİ SİTLER Cumhur KOCAL AR

22 Ekim 2008 Çarşamba

Müzikle Terapi - Karl Orff - İst.22-23.11, Ank.29-30.11

Eğitim
Orff-Schulwerk Eğitim ve Danışmanlık Merkezi, İst. Uluslararası 2008 Sonbahar Kursu

İlkokul Çocuklarıyla Nasıl Dans Ederiz? Angelina CRAFFONARA ABASOLO

Potpuri Katarzyna FICHTINGER

Gün ve Saat: 22 - 23 Kasım 2008 / 09.00 – 17.00
Yer: Özel ALEV Okulları, Ömerli

Kayıt: Orff Merkezinin 0216-435 83 50 (236) numaralı telefonuna veya info@orffmerkezi.org adresine başvurularak KAYIT YAPTIRILIR. Kayıt onayından sonra katılım ücreti, katılımcının adı mutlaka belirtilerek, 10 Kasım 2008 akşamına kadar Avusturya Liseliler Vakfı İktisadi İşletmesinin Denizbank Elmadağ Şubesi, 849747-351 numaralı hesabına yatırılır.

Katılım ücreti: 190.-YTL (KDV dahil)
Orff Merkezinin kişi ve kurum (aynı kurumdan en fazla 5 kişi için) üyelerine indirimli: 170.-YTL (KDV dahil)

Hedef kitle: Fakültelerin ilköğretim sınıf ve müzik öğretmenliği öğretim elemanları; Orff yaklaşımını derste kullanmak isteyen ilköğretim müzik, sınıf öğretmenleri; bu alanlarda eğitim gören üniversite ve yüksek lisans öğrencileri, dans ve hareket eğitmenleri, özel eğitim uzmanları, terapistler.

Eğitim – Çeviri – Çalışma Dosyası – Katılım Belgesi - Yemek - Taksim ve Kadıköy’den Ulaşım (Kullanmak isteyenler kayıt sırasında belirtecektir) - Aralarda İkram

Çalışma sırasında rahat giysi ve ayakkabı gereklidir!
Kayıt sırasında katılımcıların fatura bilgilerini vermeleri rica edilir.

Avusturya Başkonsolosluğu Kültür Ofisi ve Avusturya Liseliler Vakfına teşekkür ederiz.

Bağışçı üyelerimiz: www.muzikterapi.com * Ataşehir Ayşegül Kreş ve Anaokulu

-----------------------------------------------------------------------------------
Ankara'daki 29. 30 kasım eğitimler için; 12 Kasım Cuma akşamına kadar 0312-240 99 00 numaralı telefona veya İnci Aslaner’in inciaslaner@yahoo.com.tr temasa geçiniz

Müziği Bütünsel Yaşamak Reinhold WIRSCHING

Öğrencilere bir oyun ve deneyim alanı yaratan müzik dersi:
Müzikal davranışın form ve olanakları – Müzik, konuşma ve hareketi birleştiren yöntem ve modellerin kullanımı – Duyuların, algı ve ifade yeteneklerinin geliştirilmesi – Body Music ve Orff enstrümanlarının kullanım teknikleri
Gün ve Saat : 29 Kasım 2008 Cumartesi / 09.00 – 17.00

-----------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Psikodrama Grup Terapi Psikoloji Okul Eğitim Tiyatro An Felsefesi Cumhur Kocalar İstanbul Turkey

İçinizdeki zenginliği keşfedin..